وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

راه کارهای مقابله با جنگ نرم+PDF

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ق.ظ

کپی رایت

سلام

در ادامه مطلب یک PDF سه صفحه ای جالب که فهرستی با عنوان "راه کارهای مقابله با جنگ نرم" رو قرار دادم که اگر اهلش باشید میشه کتابش کنید...

چند روز پیش یکی از دوستان مسجدی از شهرستان تماس گرفتند و گفتند قراره با موضوع "راه کارهای مقابله با جنگ نرم" کنفرانسی ارائه کنند، یک فهرست آماده کردم و تقدیمشون شد.

تصور کردم ممکنه دیگران هم بخواهند از این نوشته استفاده کنند برا همین در وبلاگ قرار دادم تا بتونید دانلودش کنید.

دریافت فایل

حجم: 156 کیلوبایت

توضیحات: یک صلوات برامون نمیفرستید؟




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی