وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

فیش حقوقی من

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

سلام خدمت همه مسئولین عزیز؛ اینم فیش حقوقی من...

البته رزومه بنده رو ببینید بعد این فیش رو در نظر بگیرید:

شهریه ها:

رهبر معظم 206.253ت

آیت الله مکارم 110.000ت

آیت الله سیستانی 100.000ت

آیت الله صافی 60.000ت

آیت الله وحید 100.000ت

آیت الله مظاهری 20.000ت

آیت الله جوادی [چندماه در میان] 10.000ت


*نکته: برای دریافت این شهریه ها نوعا باید در صف‌های طولانی بایستیم...

البته برای طلاب با رتبه مشابه بنده برای دوتا شهریه باید صف بایستیم و الباقی به حساب واریز میشه [که جای شکرش باقیه].


جلسات، منبرها، کلاسها و ...:

هیچ نظم معینی ندارد گاهی هم فقط دعا خیر هست

یادم هست یک بار یک ماه رمضون 10.000تومن بله ده هزار تومن دادند و گفتن ببخشید کمه 

بیشترین دریافتی بنده هم مربوط به ماه مبارک میشه که در یک شهرستان مستقر شدم و اجاره و ... بعهده خودم بود و نهایتا 1.500.000ت بابت یک ماه لطف کردند.

کلا برای کارهای مذهبی نمیشه نرخ معین کرد...


حمایت خانواده ها هم هست:

والدین طرفین در مجموع حدود شهریه آیت الله صافی و وحید (150.000ت) میشه.


قسط ، اجاره، آبونمان مخارج مدرسه و روزمره هم که برا همه هست و ما هم جزء همه...


صاف و ساده نوشتم بدون هیچ مخفی کاری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵
محمد علی عطاریه

صف شهریه

نظرات  (۳)

ان شاالله با برکت 
پاسخ:
متشکرم از دعای خیر
ان شاء الله

۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۹ سیدمهدی مهدوی
البته این نکته را لازم میدانم که یادآوری کنم :

برخی از طلاب هستند که با وجود نیاز شدید مالی ، حاضر نیستند همین مقدار از حقوق (شهریه) را تماما" بگیرند بلکه از طریق نماز و روزه استیجاری و یا کارهای علمی و کم کردن خواسته ها و ....امرار معاش میکنند . چرا که الگویشان  سیره عملی علماء گذشته است که به حداقل ها اکتفاء میکردند .
پاسخ:
سلام سیدجان
همینطوره که شما می‌فرمائید
از اونطرف هم نگاه کنید که یکی می‌خواد رأی بیاره میاد شهریه میده نفری 40.000ت به کل طلاب و اساتید یک استان! و بعضی‌ها دوبله و سوبله می‌گیرن....
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۷ بهرنگ قدوسی
متاهلید؟

چطوری پس زندگیتون رو میچرخونید؟  🤔🤔🤔🤔🤔
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی