وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

اگر مثل آدم حرف گوش می‌کردید...

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

چند وقتی هست که سر و صدای اعتراض به کنسرت و دفاع از اون کلِّ مملکت رو گرفته! اون از کسایی که افراطی فریاد می زنند و ابزار می‌شکنند، اینم از افراطیون مقابلشون که منت کشی می کنند و ناز می کشند تا یک کنسرت اجرا بشه...

اگر از اول مثل آدم حرف امام رو گوش می‌کردید حالا به چه کنم چه کنم نمی افتادید...

جهت نمونه 

چند جمله از امام رو نقل می‌کنم تا موضع امام رو بدونید:

1. موسیقی خیانت است به جوانان (صحیفه، ج9، ص205)

2. این عذر نیست که اگر موسیقى در رادیو نباشد، آنها مى‏روند از جاى دیگر موسیقى مى‏گیرند؛ (همان) 

3. این موسیقى را حذفش کنید بکلى، عوض این یک چیزى بگذارید آموزنده باشد. (همان)

4. خدمتی که رسانه‌ها می‌توانند به مملکت خود بکنند این است که وضع (این برنامه‌ها) را تغییر بدهند. (صحیفه امام، ج‏8، ص: 494)

5.  اگر یک مدتى این عادت کرد که موسیقى را باز کند و گوش کند، مغز این از تفکر در امور جِدّى بازمى‏ماند؛ مى‏رود دنبال همین قضیه. اینها امورى است که با نقشه درست کردند که جوانهاى ما را منحرف کنند. (صحیفه امام، ج‏9، ص: 202)


و کلی جملات دیگر که موضع امام رو در مورد موسیقی مشخص می‌کنه

مهم نیست چه لباسی به تن داری مهم اینه که دلت برا کی می سوزه؟ خودت یا اسلام؟

ممکنه وزیر باشی یا امام جمعه یا رئیس جمهور

فرقی نداره ، فقط تصمیمت رو بگیر، آرمان امام کاملا واضحه ، اگر از این مسیر دور شدی یعنی از اسلام فاصله گرفتی...




نظرات  (۱)

بسی لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی