وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

مواظب باشیم فریب نخوریم!

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ق.ظ

سلام؛

چند وقتی هست که خودزنی ریش‌ها، عمامه‌ها، چادرها و... بسیار زیاد به گوش می‌رسد، مواظب باشیم فریب نخوریم....

بک حرفم با آقای جواد هاشمیِ بازیگر هست که در سفر ورزشی آن گل زیبا را کاشت و در این مصاحبۀ آخر هم که حریم خانم عریان را با خانم محجبه تشخیص نداد، البته خدا را شاهد می‌گیرم از افاضات ایشان اصلا تعجب نکردم همین انتظار را از امثال ایشان داشتم...

اما باز هم می‌گویم مواظب باشیم فریب نخوریم

نامه‌ای داده مبنی بر عذرخواهی که امیدوارم بر اساس میل قلبی و حقیقی‌اش باشد، ولی در این نامه هم به کلام خود ادامه داده، 

متن نامه:
به نام حق و سلام بر دلهای بیدار 
انگار مصاحبه ام گروهی از دوستان و خیرخواهان و هموطنانم را آزرده است و گویی خودم مقصرم، چون واضح موضع گیری نکردم؛ 
هرچند هرگز نگفتم برهنگی فلان خانوم، محترم مورد تایید من است.
اما ظاهرا برداشت‌ گروهی اینگونه بوده است، با صراحت اعلام میکنم : افعال و اعمال آن خانوم هرگز مورد تایید بنده نبوده و نیست. فقط دوست دارم همدیگر را دوست بداریم و باهم نجنگیم؛ 
زود قضاوت نکنیم و به هم ناسزا نگوییم و آبروی هم را حفظ کنیم که این خواسته خدای مهربان و اسلام عزیز است؛ از هر آنکه کلامم او را آزرده کرده «عذر می خواهم»

___ انتهای متن نامه

احساس می‌کنم یک لطیفه کار را حل کند:

یکی کنار جوی آب نشسته بود و نان کپک زده در آب لجن می‌زد و می‌خورد و می‌گفت خدایا شکرت!

رهگذری از او پرسید: "با اینحال چه شُکری برایت باقیست!؟"

پاسخ داد: "او که من شُکرش می‌گویم می‌داند این شکر من از فحش بدتر است".


آقای هاشمی، عذرخواهی نمی‌کردی بهتر بود.

برادر! وقتی شما میگی عریان یعنی بی حریم، پس دیگه جای لفظ "محترم" نیست!

خود به خود دوباره از اون خانوم عریان حمایت کردی ...

ضمناً شما نگران آزردگی دل جدت باش نه دل مردم، دل مردم هم بخاطر این آزده میشه که شما حریم نگه نمی‌داری و الا مردم خصومت شخصی با کسی ندارند.


اما کویتی‌پور که دیگه فقط دلش هوای قبل انقلاب رو کرده، انگار کوک کردنش و داشت می‌نواخت....

یک جمله‌اش جالب بود و منو یاد حرف حسن روحانی می‌انداخت:

37 سال گذشت ول کنید دیگه...


راستی چرا حرفهای این دسته آدمها تکراریه!

استغفرالله، من کی گفتم شاید از یک جا تغذیه میشن!؟؟


به هرحال انتخابات نزدیکه مواظب باشیم فریب نخوریم!





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی