وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

تو هم نقض عهد کن

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ب.ظ

اگر ینقضون عهدهم فی کل مرة را در آیه 56 انفال دیدی تو هم از مدافعان حرم دفاع کن که آنها فرار کنند و درس عبرت بگیرند مطابق آیه 57 انفال و نقض عهد کن مطابق آیه 57 انفال ...

توضیح اینکه ایشان آیه 56 سوره انفال را قرائت کردند و گفتند: « در قرآن مجید خطاب به پیامبر(ص) آمده است «تو معاهدات فراوانی با کفار بستی که هر دفعه هم آن را نقض کردند». آیا می‌شود به پیامبر(ص) ایراد گرفت که چرا با وجود نقض عهدهای متعدد باز هم نسبت به آن اقدام می‌نمودند؟»

پاسخ این شبهه: 

طراح این شبهه به آیات بعدی اشاره نکردند که خداوند گفته: اگر نقض عهد کنندگان را در جنگ یافتی پراکنده‌شان کن تا پیروانشان نیز پراکنده بشوند و درس عبرت بگیرند (57) و اگر خوف خیانت ورزی از سوی آنها داری، (یعنی شواهدی بر نقض عهد در آنها دیدی) عهد خود از ایشان را لغو کن، تا با آنها برابر شوی و به آنها اعلام کن.

خدا خائنان را دوست ندارد. (58)

شما با مدافعان حرم چه کردید؟! شما با مدافعان مدافعان حرم چه کردید؟! شما در مراسم تشییع پیکر نماد همه‌ی مدافعان حرم کجا بودید؟! شما با بدعهدی‌های برجام چه کردید؟!

دقت کنید ، خدا نگفته اگر خیانت کردند تو هم لغو کن، بلکه گفته: اگر احساس و خوف خیانت می‌دهی، پیمانت را لغو کن؛

حال آنکه برجام روح و جسمش نقض شده ولی آقایان هنوز مشغولند....

خلاصه: اصل عهد بستن با کفار مشکلی نیست، ولی اگر نشانه‌های نقض عهد را دیدی تو هم باید عهدت را نقض کنی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۵
محمد علی عطاریه

حسن روحانی

نظرات  (۲)

در مظلومیت قرآن و نهج البلاغه همین بس که در لباس پیغمبر یک روز دموکراسی غربیتوجیه می شود و یک روز کوتاه آمدن در مقابل دشمن!
در مظلومیت قرآن و نهج البلاغه همین بس که در لباس پیغمبر یک روز دموکراسی غربی توجیه می شود و یک روز کوتاه آمدن در مقابل دشمن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی