وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

خشونت یواشکی

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۲ ق.ظ

سلام؛ بابت اینکه کمتر به وبلاگ سر می‌زنم عذرخواهی می‌کنم، گاهی بعضی مطالب هست که نمیشه نگفت مثل همین موضوع که در ادامه برای شما نقل می‌کنم...

در روزنامه‌ی خراسان به تاریخ 1396/08/02 [پیوند صفحه اول روزنامه] سمت چپ پائین تیتری زده که توجه منو به خودش جلب کرد دزدان در تله دختر 13ساله [پیوند متن کامل] ، مطلبش رو که خوندم دیدم ماجرای جالبیه، خانم جوانی که به خودش رسیده بود وارد مکانیکی میشه، جوان هم یک دل نه دل عاشق طلاها و ماشین این خانم، مکانیک و دوستش نقشه می‌کشن و طی یک برنامه‌ دقیق، وارد منزل این خانم میشن و ... دختر این خانم هم از این صحنه ها فیلم میگیره و پلیس وارد عمل میشه...


قبل از اینکه هر چی بگید عرض کنم، همه حرفهای شما درست، اون آقا باید فرهنگ میداشت، باید چشم می پوشوند و ... ولی اگر این خانم طلا و جواهر خودش رو نشون نمیداد، احتمال سرقت یا این خشونت پائین می اومد یا نه؟

خداروشکر فقط به طلاها دست برد زدند، اگر به عفت زن دست درازی میشد میخواست چیکار کنه؟

به هرحال آدم باید حواس خودش رو جمع کنه، آزادی یواشکی چیزی جز در معرض خطر قرار دادن امنیت اجتماعی و امنیت فردی نیست، آزادی یواشکی اصلا آزادی نیست، بلکه تعبیری بَزَک شده از خشونت مرموزانه و یواشکی است.



لطفاً وارد وبلاگ بشید و نظرتون رو بفرمائید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
محمد علی عطاریه

حجاب

نظرات  (۱)

۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۱ ن. علمی نیک
دختر زرنگی بوده ولی چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی؟؟؟؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی