وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

معرفی کتاب آموزش و‌ پرورش و روح

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ
معرفی کتاب آموزش و‌ پرورش و روح
به سوی برنامه‌ی درسی معنوی ...
نویسنده: جان.پی. میلر 
** چه خوب میشد در ایران هم از این برنامه درسیها در آموزش و پرورش وجود داشت... 
#متون_درسی 
#آموزش_و_پرورش 
لینکش: https://www.amazon.com/Education-Soul-Toward-Spiritual-Curriculum/dp/0791443426 
به زودی گزارشی از محتوای کتاب در وبلاگم قرار میدم. 
ان شاء الله
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۹
محمد علی عطاریه

نظرات  (۱)

۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۶ محمد ابراهیم فهیم
با سلام
منتظر گزارش هستم.
پاسخ:
سلام
شرمنده
به دلیل مشغله زیاد سرعت ترجمه‌هایم کم شده، الان مشغول کتابی هستم که قبل از کتاب فوق به دست گرفته بودم...

زندگیتان پر نشاط
در ضمن این وبلاگ به روز نمی‌شود و مطالب جدید را از ensaftalab.blog.ir پی گیر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی