وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

نظرات شما کمک کنندۀ انتخاب محتواست

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

محمدعلی عطاریه

.:: لطفاً در بخش نظرات هر مطلب، نظر خودتون رو بفرمائید تا بتونم مطالب را هدفمند انتخاب کنم ::.

خیلی ممنونم

نوروز 1395 جنگل آزادمون (شهرستان محمودآباد)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
محمد علی عطاریه

آزادمون

جنگل

محمودآباد

نظرات  (۶)

یه سری به من بزن کمک کن مثل شما مطالب مفید بذارم
پاسخ:
سلام
متشکرم از حضور شما
آدرس شما درست ثبت نشده
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۳ لاله های زهرا
باسلام استاد بزرگوار

سلامت باشید.
فرزندان تان نیز سالم باشند ان شاالله

بسیار زیبا بود طبیعت شمال
پاسخ:
سلام علیکم
متشکر از دعای خیرتان
عاقبت به خیر باشید
درود بر شما مبلغ جوان و انقلابی
پاسخ:
سلام
از حضور  فعال‌تان متشکرم

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۷ فرشید لبیک یا حسین ع
شما رو به حق امام حسین ع قسمتان میدم به همه شبهات زئوس پاسخ بدهید خدا پشت پناهتان باشه
پاسخ:
سلام آقا فرشید عزیز
از وجود افراد دغدغه‌مندی مثل شما بسیار خوشحال هستم؛
سعی می‌کنم به باقی شبهات نیز پاسخی بدهم، اما نیازمند زمان زیاد و فراغ بال هست...
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۳ رضا کوتنا- امیرکلا
مثل همیشه ماجراجو و هزار تو...
بعد این همه سال هنوز نشناختمت مرد خدا...
وبلاگ فاطمه حسنا هم جالب بود...
دست مریزاد
پاسخ:
سلام رضا آوینی
تشکر از لطفت
اینی که نوشتی تعریف بود یا ...
ممنونم که هستی.
به دوستان سلام برسونید.
سلام.چه زمانی ترجمه سند۲۰۳۰رو داخل سایتتون میگذارید؟ممنون
پاسخ:
سلام علیکم
ضمن تشکر از حضور شما در وبلاگ
متاسفانه علی‌رغم اینکه ترجمه زمان نمی‌برد ولی تایپ و... زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین ترجمه کامل سند که توسط بنده انجام شده باشد در وبلاگ قرار نمی‌گیرد ولی اگر از بخش‌هایی سوالی داشتید بنده برای پاسخگوئی آماده‌ام.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی