وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

انقلاب اسلامی یا اسلام انقلابی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ

سلام

چند وقت پیش یک آقایی حرفی زد که در ظاهر زیبا و جذاب بود اما متأسفانه حرف ایشان فریب بوده و نه دیگر هیچ... 

سعی کردم متنی را پررنگ و خط دار و ... نکنم تا زمینه قضاوت برای شما فراهم نکرده باشم امیدوارم دوستانه بخوانید و دوستانه نظر بدهید.

ضمناً این متن که در ادامه می‌خوانید یک روشن‌گری است نه متن سیاسی به معنای امروزش....

سند متن زیر: لینک

رییس جمهوری با بیان اینکه شهید مطهری "اسلام انقلابی" را خطری بزرگ در برابر " انقلاب اسلامی" می دانست، 

اظهارداشت: امروز نیازمند تشریح ابعاد فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی هستیم وکتابها و آثار شهید مطهری به عنوان بزرگترین مرجع برای مراجعه به افکار و اندیشه او جهت فهم فرهنگ و راه صحیح انقلاب اسلامی است. 

دکتر روحانی افزود: شهید مطهری دردها و مرهم دردها و زخم ها را به خوبی می شناخت و قائلان به "اسلام انقلابی" مطهری را به شهادت رساندند. 

رییس جمهوری اظهارداشت: شهید مطهری کاملاً به زمان خود آشنا بود و جامعه و نسل جوان را به خوبی می‌شناخت و مناسبات جهان را به خوبی مورد مطالعه قرار داده بود و بسیار مهم است که همگی مخصوصاً شما معلمین از شرایط امروز و فردا به خوبی آشنا باشید چرا که افرادی را تربیت می‌کنید که برای ده‌ها سال بعد می‌خواهند مسئولیت‌های مهم اجتماعی را بر عهده بگیرند.


جواب بنده: اگر دلتان می‌خواهد حرفی بزنید چرا به اسم شهدای عزیز که اصلا قبولشان ندارید تمام می‌کنید! اگر آقای مطهری در کتاب آینده انقلاب اسلامی صفحه92 ذیل عنوان "انقلاب اسلامى یا اسلام انقلابى؟" مطلب فوق را گفته‌اند در حدود 16 صفحه بعد یعنی صفحه 109 هم منظورشان از انقلاب مذموم و بد را شرح دادند، چرا ناقص می‌خوانید؟! و ناقص می‌گویید!!

ظاهراً ناقص خواندن مطالب برای عده‌ای عادت شده... از مذاکره امام حسین علیه‌السلام گرفته تا به این شهدای عزیز.


سند متن زیر از استاد مظلوم مطهری:

« بحث [ما] سر مبارزه بود. اسلام انقلابى و انقلاب اسلامى که عرض کردم این بود که اسلام انقلابى را افرادى به این شکل مطرح مى‌‏کنند که اسلام یک هدف بیشتر ندارد و آن مبارزه است و مقصودشان از «مبارزه» مبارزه یک گروه با گروه دیگر است. »

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی