وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

مردم در انتخابات 96 بین دو تفکر انتخاب کردند؛

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

حسن روحانی: مردم در انتخابات 96 بین دو تفکر انتخاب کردند!

واقعا این انتخابات یک انتخابات بین دو قطب بوده!؟....

مردم پای صندوق‌های رأیی آمدند که مدیریتش با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، این یعنی اعتماد مردم به نظام، چرا اصرار دارند بگویند مردم به نظام اعتماد ندارند!؟

وقتی حادثه ترور در 18خرداد 96 پیش آمد یک متن کوتاه منتشر کردم که بازتاب بسیار جالبی داشت، یکی از بازتاب‌های آن متن اعتراض طرفداران روحانی به تفکیک فرزندان انقلاب بود، در متن آورده بودم: فرزندان انقلاب از شما محافظت خواهند کرد... ولی به طرفداران روحانی برخورد و گفتند با چه اجازه‌ای مردم را به دو دسته کردی؟!

عرض کردم با اجازه‌ی خودتان، وقتی به کسی رأی می‌دهیم یعنی او، تفکرش، برنامه‌اش و رفتارش را تائید می‌کنیم؛ مگر نه اینکه روحانی گفته من به رأی بالا نیاز دارم تا بتوانم....

خلاصه کلام، پیامهای زیادی با این محور آمد که همه حاکی از اعتراض بود این نشان می‌دهد مردم انقلابی بوده و به نظام انقلابی رأی دادند و تصور کردند روحانی پیش‌برندة همین نظام است...

البته منکر آن نیستم که برخی به روحانی رأی دادند تا بساط شهوترانی‌شان به راه باشد (همانطور که برخی جوانان در جشن بعد از انتخابات همین ها را فریاد می‌زدند و شاد بودند) ولی تعداد اینگونه نگاه برای انتخاب یک رئیس جمهور بسیار کم است.

به هرحال حرف اصلی‌ام این است که چرا روحانی که از طریق همین صندوق، کسب قدرت کرده می‌خواهد زمینه قدرت خود یعنی اعتبار صندوق و صاحب صندوق را خدشه دار کند؟

دو قطبی کردن انتخابات مربوط به قبل از انتخابات نبوده و نیست،  یک زمان دو قطبی وکیل و قاضی، یک زمان دو قطبی جنگ و صلح و زمانی دیگر دو قطبی سازش یا فقر و ...

این دو قطبی سازی‌ها تمسخر اندیشه‌ی  مردم است، اندیشه‌ی سالم می‌گوید: چرا دو قطب؟ راه دیگری هم وجود دارد و آنچه به نفع مردم است را پیش می‌برد نه آنچه به نفع خودش باشد.

جمع‌بندی: مردم روحیه‌ای انقلابی دارند و اگر کسی انقلاب را درست معرفی کند مردم آن را با آغوش باز خواهند پذیرفت، وظیفه‌ی الان ما تبیین صحیح و روشن و مستدل مواضع امام راحل نسبت به موضوعات مختلف است.  


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی