وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

ماجرای توهین عده ای قانون ستیز

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ق.ظ

وقتی اقدامات دولت مردان عزیز در حمایت رئیس جمهوری اسلامی ایران را دیدم در پوست خود نمی‌گنجیدم، شگفت زده شدم خصوصاً زمانی که تمام خبرها را به سمت " عده ای قانون ستیز" بردند؛...

نمیدونم چرا ! ولی ناخودآگاه یاد فتنه 88 در خاطرم زنده شد، وقتی به عده‌ای هتاک و ویرانگر گفته شد اختشاش‌گر ، در دفاع از اینها بعضی‌ها چه مواضعی که نگرفتند... 

شجریان آواز خوند، مسئولین تحصن کردند و کلی اتفاق دیگه...

می‌ترسم، نکنه وقتی به این عده‌ی قلیل گفتند "قانون ستیز" دوباره داد بعضی‌ها در بیاد!!!

در همین فکرها بودم که وجدانم سرفه‌ای کرد تا صدایش صاف بشه ولی باز هم با صدای لرزانی پرسید ماجرای توهین به امام علی علیه‌السلام چی شد؟!

نهیبی زدم که خاموش شو ، به رئیس جمهور ما توهین شده، میدونی یعنی چی؟ یعنی توهین به 24 میلیون رای عاقلانه، تو از دیگری می‌پرسی! او را به حاشیه بران... 

بیچاره از فریادم حسابی ترسیده بود ولی با پر روئی تمام گفت یعنی امام علی 24 میلیون طرفدار عاقل نداره!؟!

دیدم این بی‌سواد تازه به دوران رسیده‌ی از جای معلوم تغذیه شده‌ی متحجر ول کن نیست، خیال کردم موضوع را بچرخاندم او هم بیخیال می‌شود؛ برای همین گفتم: اگر این رهبر شما آتش به اختیار نمی‌داد اینطور نمی‌شد...

وجدانم که تصور کرد منحرف شده‌ام، این بار او نهیب زد گفت: رهبر ما گفت در راستای قانون خوتان فعال باشید، اگر گوش داشتی در همان سخنرانی تاکید کرد...


خدارا شکر کردم، چون وجدان را پیچانده بودم موضوع توهین به امام علی را فراموش کرد...

الان نوبت دفاع از امام حسن روحانی علیه‌السلام است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی