وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

شارلاتانیزم مطبوعاتی

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ق.ظ

اشتباه نکنید اینی که نوشتم اسم فیلم نیست، اسم یک رفتار رسانه‌ای هست؛

دیروز توی آبدارخانه‌ی کتابخونه رفته بودم چای نوش جان کنم، [البته جای شما خالی] کی از دوستان می‌گفت ۱۰ میلیون تومن وام گرفته [از کجا گرفتی کلک!] و 8.600.000 رو پس داده، بعد گفت: رفتم بانک گفتم چقدر مونده گفتند حدود 6 میلیون!!!

این وضع بانکی داد همه رو در آورده، برای همین چند وقت پیش یک گروه طلبه اومدن بانک بدون رباء زدند ولی کارشون خیلی زود جواب داد و اصلا هم مشکلی نداشتند تا اینکه بانکهای دولتی و ربوی احساس خطر کردند، با یک شایعه زمینش زدند

شایعه کردند بانک فلان کم آورده و می‌خوان فرار کنند... ملت هم ریختن پولهاشون رو برداشتند و بانک تعطیل شد...

یکی نبود بهشون بگه بابا برای یک همچین کارهایی باید لباس ضد گلوله داشته باشید، ضد گلوله برای بانکی‌ها پول هست، یعنی باید پول زیاد داشته باشی که اگر هم شایعه شد و مردم اومدن پولهاشون رو خواستند زیاد بهت فشار نیاد...


مثلا یک جائی مثل آستان قدس که لباس ضد گلوله تنشه (یعنی پشتوانه مالی مردمی قوی داره) می‌تونه راحت یک بانک بدون ربا بزنه، البته اگر منفعت‌طلبها هوچی‌گری نکنند...

خبر خوشحال کننده : به دنبال بانک قرض الحسنه بدون ربا از سوی استان قدس رضوی هستیم.

خبر ناراحت کننده : حمله رسانه‌ای با تیتر آستان قدس هم بانکدار می‌شود

 راهکار:  از طرح خوب حمایت کنید وقتی شکل گرفت مطالبه کنید که به خطا نره و بعد بشینید از ثمره‌ی تلاش تون لذت ببرید



موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۶/۰۷

نظرات  (۱)

عجبا ! یعنی میشود دیگر مردم با شنیدن نام رئیسی ، یاد بانک بیفتند ؛ نه هیئت مرگ ؟ 
پاسخ:
سلام
داستان هیئت مرگ چیه؟
خوشحال میشم توضیح بدید.
شاد و با نشاط باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی