وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

شبکه سازی میانه‌رو ها

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

چند وقت پیش با کتابی آشنا شدم که بسیار برایم جالب بود، "Building Moderate Muslim Networks " که در ادامه قسمت چکیده کتاب را به عنوان گزارشی از محتوا، تقدیم شما می‌کنم

این کتاب توسط شرکت RAND (اندیشکده سیاستگذاری جهانی غیرانتفاعی آمریکایی که برای ارائه تحقیق و تحلیل به نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا تأسیس شد) نوشته شده است.

این محصول شماره‌ای از مجموعه محصولات امنیتی، در راستای حمایت از منافع ایالات متحده می‌باشد که با کیفیت و استاندار بالا تهیه شده است، تحقیقات حاضر با حمایت بنیاد Smith  Richardson و تحت نظارت RAND Center for Middle East Public Policy (مرکز توسعه سیاست خاور میانه‌ی رَند) انجام گرفته شد.

این کتاب در 217 صفحه، تلاش می‌کند طی گزارشی، شیوه‌های جذب مسلمانان میانه‌روها [1] را بررسی نموده و شیوه‌های شبکه‌سازی آنها را مورد بررسی قرار بدهد، که اصلی‌ترین شیوه را شناسایی نخبگان، آموزش نخبگان مطابق اهداف خود و در نهایت، حمایت از آنها برای کسب کرسی‌های سیاسی، مطرح می‌کند.


* یک جائی خوندم بورسیه انگلیس در سال 1360 به ازای هر دانشجو حدود ۳۰۰میلیون تومن بوده! بعد نشستم محاسبه کردم، دیدم اگر بخواهیم بالاترین شهریه‌ای که گرفتم رو در نظر بگیرم، یک چیزی حدود 40سال شهریه‌ی الانِ من میشد، انصافا کم پولی نبودش...

اینکه میگن تاکتیک چوب و هویج ، ای قسمت مربوط به هویجش هست.




[1] طبق تعریف سیاستمداران خودشان میانه‌رو یعنی کسی که با منافع آمریکا و اسرائیل مخالفتی نداشته باشد. [ فرصت را از دست ندهید ریچارد نیکسون، ص۱۹۹]


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی