وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

به وبلاگ انصاف طلب با آدرس ensaftalab.blog.ir کوچیدم

وبلاگ شخصی محمدعلی عطاریه

سلام؛
قوانین این وبلاگ:
من قصد ندارم شما رو قانع کنم، هدفم در وبلاگ ارائه‌ی اطلاعات صحیح هست، همیــن.
از اونجاکه قائل به آزادی بیان هستم، هر کسی هر نظری داره [اگرچه به مذاق برخی خوش نیاد] ولی براش "دلیل" داره می‌تونه توی بخش نظرات همون پست مطرح کنه، در ضمن نظرات نیاز به تائید من نداره، بالاخره نویسنده نظر به شخصیت خودش هم توجه می‌کنه دیگه.
شــعـــار ایــن وبــلاگ
آزادی بیان یعنی "بیان حرفِ با دلیل" اگرچه غلط.

مظلوم نمایی قسمت دوم

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ق.ظ

پس از ماجرای توهین به رئیس جمهور، کانال رسمی منتسب به جریان اعتدال اقدام به انتشار خبر دروغ در راستای تخریب چهره رغیب نمود...

اما در خبر گزاری فارس هیچ خبری در این مورد وجود ندارد، لازم به تذکر است اگر در خبرگزاری این موضوع مطرح می‌شد و احیاناً حذف می‌کرد از حافظه (cache) گوگل پاک نمی‌شد، برای همین با کمال بی‌اعتمادی به سایت فارس به سراغ گوگل رفتم و چند کلید واژه را بصورت تخصصی جستجو کردم، با چند مدل جستجو کردم و نتیجه‌ی جالبی دستگیرم شد:

مدل اول : روحانی توییتر حذف 

مدل دوم: توییتر

مدل سوم: روحانی

اصلا خبری از این خبر نبود که نبود!!!

اما

بعد رفتم سراغ جستجوی عمومی تا ببینم اولین با چه کسی این انتساب را به خبرگزاری رغیب داده همانطور که در تصویر زیر می‌بینید سایت منتسب به حامیان دولت به نقل از یک کانال وابسته به دولت این خبر کذب را نشر داد!!!

به نقل از کانال زیر 


مواظب دروغ باشید...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی